Man är fortfarande lite hipp

Vi hade besök igår eller rättare sagt Linnea hade kompisar här i går kväll. Och dom gillade min jeansväska som jag har sytt till mej själv. Gissa om jag blev mallig när hippa tjejer i 20 årsåldern gillar mina grejer. Och då pratar jag hippa riktigt hippa tjejer som vet vad dom vill ha. Så nu har jag fått beställning på två väskor av dom, Karla och Myra.  Den ser ut så här, lägger in ett foto så ni kan se den. Det är ett långt handtag som ej syns på bilden. Allt sytt i jeans från 80- talet efter min syster. Det är hur roligt som helst att sy i gamla jeans och det finns så mycket man kan göra med dom istället för att slänga dom när dom går sönder. Ett tips är att väva tras mattor av jeans remsor, blir hur snyggt som helst i mattan när dom vävs in i varpen. Nej nu ska jag sätta mej och förbereda mötet vi ska ha på onsdag med Hyresgästföreningen. Jag är sekreterare i föreningen som vi håller på att starta upp här på mitt bostadsområde i Valbo. Vi ska planera in en familjedag i höst och med vad det innebär. Vi måste ju gå ut och tala om att föreningen finns igen efter att ha legat nere några år. Ha det det så bra mina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du fått beställningar på väskor!!
Ta bra betalt! Kram från Mamma

2012-07-14 @ 20:55:33
URL: http://hagstaskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0