Vilken höstdag i dag också...

Det är klart att höst solen lyser och det är så höstlikt ute när jag är sjuk. Har åkt på en virus attack igen jag blir tokig. Min dotter är nästan sämre än mej, så inte vet jag vad vi ha gjort för att förtjäna detta.
Jag bara ligger och hackar i sängen för att efter en stund ta mej till köket för att dricka något nyttigt så halsen lugnar ner sig.
Jag som hade velat träffa mina arbetskamrater och jag hade tänkt åkt på stickkafé i Hagsta imorgon. Men det kommer jag inte att orka. Man skulle få prova på näverstickning och jag tyckte det lät trevligt. Sen känner jag några av dom som brukar gå på dessa stickkaféer och dom är så mysiga och gulliga. Jag kan rekommendera detta för er som gillar stickning, onsdag 28 sept kl 18.00 i Hagsta gamla skola (röd byggnad).
Tänk att min mormor har gått i den skolan man kan inte fatta det, att den är så gammal.
Ni tittar väl på TV1 ikväll programmet Vem tror du att du är. Det är riktigt intressant och hur man kan få fram information om våra förfäder. Förra gången var det Måns Herngren som alltid trott att han härstammar från vallonerna men tji helt fel, han kom från en ort som hette Herne. Han blev väldigt förvånad då.
Det är oftast en helt annan person när man ser kändisarna i detta program än när dom är på TV i andra sammanhang. Det gillar jag när man ser dom som den person dom är. Oj va djupt det blev, men det bjuder jag på.
Nu orkar jag inte mer idag.
Ha det så bra och passa er för viruset som härjar runt nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du snart mår bättre!!

2011-09-27 @ 20:00:20
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: Christina

Krya på dig;

2011-09-29 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0