Jag mår riktigt bra idag..

Vilken känsla att få vakna och känna sig på ett helt fantastiskt humör ?! Ingen aning hur det kommer sig. Mår som man förtjänar heter det, tack då, inte för att jag vet att jag har gjort men okej jag köper detta.
Har äntligen satt fram symaskinen, suttit och kollat lite på tyger kommit fram till lite inköp på vissa tyger. Man måste ställa in sig på en viss särskild konsumentgrupp. Jag har valt barn mellan 5 - 10 år. Då måste man veta vad dom gillar för actiongubbar och söta rosa djur. Blir kuddar har jag bestämt för det brukar gå hem. Lyckas man även få med en figur som är populär då borde det gå bra. Märks att det fortfarande är blått för killar och rosa för tjejer som gäller.
I morgon ska jag på två ! kalas, först ett 9 års sedan på kvällen ett 64 års kalas. Så det blir mycket fika imorgon.
Mina betong alster är inte perfekta men vi får se vad jag tycker att man kan ta med till julmarknaden. Det brinner i knutarna nu så jag kan inte ligga på latsidan.
Nu har löven på träden utanför köksfönstret ramlat ner på marken så jag ser riksväg 80 tydligt från fönstret. Jag kan räkna bilarna om jag har lust, men se de har jag inte.
Jag har varit lite dålig på att skriva nu en period men ska försöka bli bättre på det.
I vilket fall så har jag tagit bort mej på Facebook ifall någon funderar. Kändes lite meningslöst för min del.
Ha det så bra i allhelgona tiden.
Tänd ett ljus och tänk på dom ni saknar som inte finns hos oss längre.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att må bra. Ska bli kul att se dina alster sedan! Blir det en fin kudde med Batman kan jag köpa den! Jag tycker visst att du kan räkna bilar! :))

2011-11-04 @ 14:01:02
URL: http://hagstaskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0