Vi har fått ett nytt år

Man fattar inte att det redan är 2016. Vi fick en snöfattig jul och nyår. 2015 blev ett tufft år både för en själv och ute i den stora världen. Svårt att spekulera i vad man har att se fram emot under detta år. Får man ett jobb, flyttar jag eller vad händer ? Kommer jag att skaffa en katt eller hund? Har förlorat mina bästa vänner Spöket och HenkeLarsson. Dom fick båda en tandsjukdom som var väldigt smärtsam och svår att göra något åt när det gått för långt. Jag känner mig väldigt ensam utan dom. Så jag kommer att upplysa alla som har katt att för guds skull kolla tänderna på era katter. Gå till veterinären en gång om året och be dom kolla. Katterna själva visar inget att dom har ont.
Det här får räcka för den här gången. God fortsättning Kram Monika

Kommentarer
Postat av: Monika Brolin

Nu ska jag börja blogga och ta bort facebook. Det har blivit så stora förändringar på Facebook så det är inte lika roligt längre.

2019-01-14 @ 15:21:04
URL: http://moxans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0