Jag går i väntans tider kan man säga.

Ja nu är det nog några som funderar vad menar hon med det. Jo jag ska äntligen operera mitt vänstra knä som började krångla riktigt när jag bodde på Gotland 2005. Jag har alltså gått omkring med detta slarvknä i 7 år !!! Jag ser både fram emot det samtidigt som jag är rejält nervös också. Det är inte bara att lägga sig under kniven på ett operations bord. Nu har dom sagt mej att läkaren som ska operera mej är DUKTIG. Så jag får väl tro på det. Tänk om jag vaknar med ett ben bara, därför dom tyckte att det inte gick att laga. Om en vecka har jag opererat mej och ligger på en sal i Bollnäs med en kopp kaffe hoppas jag. Har inte den blekaste vad dom tänker göra där inne. Och undra hur man mår efteråt när man ska ta sina första staplande steg. På fredag ska jag ut och ta en öl och lugna nerverna lite med mina " skattekompisar" på Bischop Arms. Sen den 25 januari skulle vi som gick textil-kursen på Komvux 1999-2001 träffats på Sky bar på Fullriggaren på Alderholmen efter ett antal år. Men det är ju klart att då ligger en annan för ankar. Den här veckan går jag bara omkring och suckar och tänker. Den kommer att kännas som flera år, tiden går väldigt sakta. Synd att det är så kallt ute annars har man kunnat gå ut och rört på sig. Jag har svårt för kyla vet inte vad det kan beror på. Snö och regn gör mej inte så mycket ( i lagoma mängder ) men kyla , brrr brrr. Ja nu måste jag hitta på något att göra, kan inte baka fler sockerkakor nu. Ha det så bra alla mina tappra läsare och tänk på mej månd 21 januari.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att bli så bra så!!! Kramar till dig! Mamma

2013-01-15 @ 19:14:43
Postat av: Lena Hofr'en Wengelin

Jag är alldeles säker på att det kommer att gå bra. Men vad tråkigt att du inte ska vara med på träffen , jag har glatt mig att vi skulle träffas. Kram Lena

2013-01-17 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0