Vad ska man hitta på ?

Det är långtråkigt så det förslår. Det börjar flyga snö utanför köksfönstret igen. Jag vill så gärna gå ut och gå och få andas frisk luft. Men jag är lite fjantig för jag är så rädd att jag ska halka på någon gömd isfläck. Det är samtidigt svårt att försöka starta ett upp handarbete för det tar emot. Sitter mest och läser facebook och kollar om jag fått några roliga mail. Min kusin skrev att en elev hade sagt: vad du luktar gott Ulrika, du luktar som Turkiet. Det tyckte jag var så gulligt så tom jag blev glad. Visst är barn underbara, dom kommer med så klockrena kommentarer. Mina barnbarn är så roliga för dom vill absolut se mitt stora " plåster " på mitt knä. Dom tycker det ser lite läskigt ut för man kan se lite blod under. På måndag ska jag ta agrafferna så då får jag se hur det igentligen ser ut. Jag längtar till våren för då ska jag lära mej att cykla igen. Oh vad jag ska cykla då. Det här året betyder mycket nytt för mej. Det känns både spännande och man är förväntansfull på hur mitt liv blir sen när man är fit for fight igen. Nej nu tar min fantasi slut. Vi hörs. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0