Jaha då var Melodifestivalen klar då, Loreen ska representera Sverige.

Vad kan man säga om det, vi hade ett dåligt startfält iår. Ingen låt som verkligen stod för sig själv. Artisterna är jättebra men dom får så dåliga låtar att framföra. I vissa fall har dom skrivit dom själv men som sagt kom igen nästa år med bättre material.
Ja jag lovade att skriva om sykvällen i Hagsta skola med Hamrånge Slöjdare. Det var jätte trevligt och alla var så intresserade av att lära sig. Det var så kul att se hur andra tänker, jag lärde mej lika mycket. En valde att sy i ett helt tygstycke (det har jag aldrig gjort tidigare). En tjej sydde av ett tyg hon köpt i Kina, var väldigt vackert.
Igår hade vi en hagelsvärm över oss i Valbo. Det vräkte ner några minuter och sen upphörde det. Jag längtar till våren, den måste komma snart.
Jag har börjat på Bus och försöker lära mej så mycket det går. Jag märker att min hjärna är inte uppdaterad därför att jag har en gammal processor. Tror inte det finns reservdelar till den heller. Dom tillverkas inte längre, tyvärr.
Och dom har väl inte börjat med hjärntransplantation än vad jag vet.
Kan man lära gammla hundar sitta brukar det heta, ja det ska bli intressant att se hur det går.
På tal om hundar så skulle jag vilja ha en hund att gå ut med. Jag saknar vår hund Dennis som jag hade en kort tid. Man kom ut oavsett vilket väder det var. Bättre kompis får man leta efter.
Har ni kollat Rysslands bidrag till Eurovision Song Contest ? om inte gör det jag lovar ni kommer att skratta. Eller vem vet någon kanske gråter.
Vi hörs,  ha det.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du letat på blocket efter reservdelar? Jag satt och sov när jag skulle lyssna på Melodifestivalen. Men jag tror inte jag gick miste om så mycket.

Du får väl sätta koppel på katterna och gå ut med dom!!

Kram från Mamma

2012-03-11 @ 19:41:25
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Tack för sykvällen! de var trevligt att prova något nytt,har gjort flera försök med skiftande resultat

2012-03-11 @ 23:26:00
URL: http://hovtuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0