Statistik och åter statistik

Till och med på denna blogg funktion kan man se hur många besökare man haft och sidanvisningar. Det har jag inte kommit på än vad det är. Hela vår värld är uppbygd på statistik verkar det som.
Nu har jag inte så många besökare på min blogg men jag skrvier ändå. Dom har gjort om sidan för bloggen när man går in så jag känner mej lite vilsen. Ska lära mej att lägga in kort mer än vad jag gjort tidigare. När jag frågar dottern  om hjälp så säger hon bara du måste försöka själv. Ja ja ja svarar jag då.
Min dotter är i Västerås och jobbar med armering och betong i flera dagar. Jag gjorde flera matlådor åt henne igårkväll. Hoppas inte det regnar lika mycket där som här. 
Jag kan ju lyssna på Sommar nu när man går hemma och det är ju tur det. Det är svårt att hålla reda på dagarna ibland. Jag skulle göra vad som helst för ett arbete just nu. Det är så förb..... tråkigt att bara gå hemma och känna att man inte gör någon nytta.
Jag blir vansinnig av att tanken att så här får jag gå till min pensionering om 10 år.
Ska till arbetsförmedlingen i veckan och lära mej skriva ett nytt fräscht CV, kan nog behövas. Vem vet där har vi kanske svaret på varför jag inte får något jobb. 
Min Linnea har nu fyllt 20 år och hon är jätteglad att hon inte är någon tonåring längre säger hon. Men hon vill flytta hemifrån säger hon och då värker det i hjärtat lite. För om då så kommer jag att bli väldigt ensam. Ensamhet är nästan som en sjukdom, att gör man ingenting åt den då är risken att man vissnar ihop som en blomma.
Ha det så bra alla Ni två som läser min blogg. Vi hörs snart igen.    

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon flyttar nog inte så långt. Men visst blir det tomt när barnen flyttar ut. Du får tänka att du får mer plats. Så får du väl bjuda hem gamla mamma då och då!!

2012-07-10 @ 08:41:45
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: majsan

Ja, hon har ju inte flyttat än. Vet inte hur det är med smålägenheter hos er, här är de svåra att få tag i. Hoppas på bra tipps för att skriva cv och personligt brev som leder till jobb. Ha det bra.

Svar: Satt igår kväll (sent) och letade lägenhet till privata hyresvärdar åt Linnea. Hon vill att JAG ska leta för hon hinner inte säger hon. Oj oj denna unge.Jag har anmält henne till några privata så vi får väl se. Kram
Monika Brolin

2012-07-10 @ 18:17:15
Postat av: Maria

Tre, jag läser också,,,, kramis

Svar: Va glad jag blir att du läser min blogg. Jag är sugen på att träffa lilla eller kanske stora Elsa. Hör av dej när det passar att jag kan komma. Monika
Monika Brolin

2012-07-12 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0