En ny spännande vecka startar.

Undra vad denna vecka ska bjuda på, tro. Vinner jag på tips eller lotto kanske eller träffar jag en prins ?? Det sist nämda vore trevligt. Jag ska fålla en vävd duk, åka till Hyresgästföreningen, träffa min nya handledare på Arbetsförmedlingen och allt det andra vanliga hushållsbestyren. Visst låter det spännande , ni är nog många som är avundsjuka på mej. Nej jag tror inte det men man kan alltid låtsas. Jag har varit på ett trevligt 50 års kalas i helgen. Och jubilaren fick i present att åka till Mantorp och köra två olika värsting bilar. Det ni det vore något, då pratar man bilar med stort B. Nu kommer katten in och jamar till mej att det regnar ute så han vill inte vara ute. Det är bara att komma in säger jag då. Om någon funderade hur det gick för HenkeLarsson sist jag berättade att jag var tvungen att åka till veterinären med honom. Jo han hade ett infekterat sår som jag har fått spruta koksalt lösning i varje dag samt att han fick smärtlindring via munnen i fem dagar. Nu är han pigg igen. Nej nu måste jag fortsätta med duken som ska vara klar till onsdag, för att placeras ut i en utställning till helgen. Ha det så bra alla mina trogna läsare på bloggen. Glöm inte att skriva några kommentarer det är så trevligt. ="https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2912326/images/2012/monikas_kort_fr_mobil_016_503a34e49606ee324e006bb8.jpg" data-oid="503a34e49606ee324e006bb8" class="image" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0