Nu kommer syndafloden minsann

Hela himmelen är öppen, fortsätter det så här då regnar det nog in hos mej. Vilken tur att man får vara inne säger jag. Man ligger i sängen och bara myser med ett par katter intill sig, det ni. Igentligen borde jag gå och diska men vill inte. Det är mycket roligare att sitta här och skriva tok som jag hoppas någon läser i alla fall.
Jag har sökt två jobb i dag på Bemannia, ett här i Gävle och ett i Söderhamn. Något med kundtjänst hette det så jag testar väl och skickar in, man blir nog en bland 500 st skulle jag tro. Så hur stor är chansen att dom tar just min ansökan, ja ska vara för att jag lade upp en bild på mej. Har aldrig gjort det tidigare men det fanns möjlighet till det och man måste hänga med i dom nya tiderna. Fast det kan ju bli tvärtom också när dom ser bilden.
Håll tummarna för mej att jag får det här i Gävle så slipper jag åka så långt.
Kan inte förstå att den knepiga förkylningen ska hålla i sig så länge. Jag hade tänkt åka in till stan imorgon och träffa skattegänget " Läget ". Det ska bli trevligt hoppas bara att så många som möjligt kan komma.

Nej nu får det vara slut på det roliga jag måste diska.

Hej svejs i lingonskogen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas jobbet blir ditt. Jag är också förkyld. Har hostat och snorat hela veckan.Kram från din Mamma

2011-09-08 @ 21:47:16
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Kul att du åker in till stan imorr'n :-D Vi ses!

Kram fr Birgitta

2011-09-08 @ 21:58:29
Postat av: Christina

Håller tummarna att du får jobbet!

2011-09-10 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0