Det gör ont det gör ont ,,,,

Nu känns det i kroppen att vinter har börjat krypa oss inpå. Jag har en förskräcklig värk i mina leder. Blev riktigt orolig när jag vaknade på natten men värk i knäna. Det brukar jag inte ha. Men efter att ha talat med min faster Ulla som också har problem med sina leder så blev det bekräftat att det är kylans fel.
Var bara att plocka fram Voltaren och Losec, dom måste tyvärr kombineras.
Det har varit en mycket fin dag i dag. Jag klagar inte för att det ska bli vinter men jag vill slippa värken om det är möjligt.
Jag hade tänkt gjuta betong saker som tex, ljusstakar och små gummistövlar i helgen men jag tror det få vara.
Känns inte som en höjdare att stå ute i kylan och hålla på med betong när man har ont. Vi får avvakta lite med det pysslet.
Min dotter lovade att städa åt mej idag men hon lyser med sin frånvaro. Hon väntar på att bästa kompisen från Forsa ska komma med tåget förklarar hon sig när jag efterlyser henne. Okej då jag får väl lugna ner mej då.
Det är så kul när 2 meter Adam kommer. Det är lite annorlunda att få känna sig liten eftersom jag har alltid varit lång. Från 6 års ålder har jag alltid varit längre än mina kompisar. Men nu märker man att det finns flera som är lång och då menar jag närmare 2 meter. Det är snyggt med killar som är långa!
Tänk er en kille med slitna snickarbyxor, och alla verktyg i fickorna och dessutom är lång då faller jag som en fura.
Förlåt alla ni som bär kostym men jag kan inte rå för det.
Tacka vet jag en handyman.
Hej så länge, vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Maria

Du skulle ha en egen handyman som kunde ta bort din värk!!

kramis

2011-10-22 @ 14:15:06
Postat av: Mamma

Hoppas du känner dig bättre i dag! Din handyman kanske är där??

2011-10-22 @ 16:53:40
URL: http://hagstaskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0