Nu var det länge sedan, eller hur

Det märks att man har för mycket i huvudet nu. Jag glömmer helt bort min blogg ?! Men det blir väl bättre så småningom. Jag gjuter och syr för brinnande livet. Märkte ni att jag var lite finurlig, jag gjuter för brinnande livet. Ja det är ju det som betongen ska göra, den ska ju brinna. Hi Hi
Igår var jag till min kompis i Sandviken som jag ska vara med på julmarknaden. Vi pratade igenom det hela eftersom det är första gången för oss båda. Det är en hel del att tänka på märkte man. Man kan tro att det är bara och åka dit och ställa upp sina saker men tji fick ni. För det första hur ska vi duka på bordet för att det ska se snyggt och trevligt ut. Vad ska man tänka på med tanke på växelpengar. Hur ska man vara klädd när man inte vet hur vädret blir och vi står utomhus. Men det ska bli spännande i alla fall.
Min dotter har börjat leta lägenhet, usch det blir tufft om något. Tänk när man blir alldelse ensam i lägenheten, hur ska det gå? Men man vänjer sig säkert fast det kommer att ta tid. Minns inte att jag gruvade mej när första dottern stack för då hade man så mycket annat. Men nu blir det så definitivt, aldrig några barn som bor hemma. Ingen att gå och tjata på inga kläder som ligger överallt. Hur ska jag klara det? Jo med champagne och fest !!!
Skämt åtsido det är ju som det ska vara så man får finna i sig i det.
Det viktigaste är att barnen mår bra och att dom hittar en tillfredsställande sysselsättning.
Den här datorn gör mej tokig, mitt i mitt inlägg så hoppar det fram någon konstig bild. Visste inte hur jag skulle komma tillbaka hit. Var rädd att allt hade försvunnit det jag lyckas skriva ner.
Nej nu måste jag sätta igång igen med mitt pyssel. Tänkte ha en vernissage på jobbet på fredag och visa mina alster och förhoppningsvis få kommentarer om dom. Det är viktigt tror jag för man kan bli "blind" och tycka själv att det är bra men från en annans perspektiv så visade sig att jag missat något.
Ha det så bra i den härliga hösten och glöm inte TREBO JULMARKNAD 4 dec kl 11.00.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir säkert bra! Både med julmässan och Linneas flytt. Hon har ju ingen lägenhet än!

Kram

2011-11-20 @ 12:10:08
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: Anna-Marie Söderkvist

Hej,



Roligt att du skrver på din blogg igen. Mig kan du lita på att jag kommer och vara ditt stöd den 4 december.



Kram Anna-Marie

2011-11-21 @ 00:32:01
Postat av: Christina

Det går säkert jättebra på julmarknaden, hörde av Marianne att du hade gjort jättefina saker. Ha en bra vecka och lycka till den 4:e!

2011-11-27 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0