En vanlig lördag.

Ja då har snart en vanlig lördag gått mig förbi, arbete samt tvättstuga hann jag med. Vaknade imorse och kollade termometern endast 5 grader kl 6 !!? Hjälp inte än tänkte jag. Hösten ska komma i slutet av september med kalla mornar och varma dagar och vackra färger i naturen. Det gillar jag.
Dottern är i en sommarstuga utan el så dom har kanske frusit i natt. Kan riktigt höra henne när hon kommer hem, oh gud va kallt det var i stugan vi frös som sjutton.
Jag ska avsluta kvällen med att se sista avsnittet av Hogberts dom sju dödssynderna. Har följt alla avsnitt och dom har varit bra så man måste ju bara se sista delen. I morgon väntar en ny arbetsdag så jag lägger mej efter filmen.
Tack för en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag träffade dottern på ICA i Bergby. Hon verkade inte så frusen. Alla 6 tjejerna var där och handlade. God natt!!

2011-08-13 @ 23:08:37
Postat av: Moxan

Jasså...dom var väl hungriga då antar jag. Fast dom hade handlat mat med sig från stan, ja ja dom hade väl glömt något.

2011-08-14 @ 13:03:24
Postat av: Dotter

Behövdes mer godis & läsk! puss

2011-08-14 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0