Melodikrysset, en timme försenad.

Jag blir tokig av att allt ska behöva flytta för att det är sport på antingen tv eller radion. Ska det vara svårt att göra en egen sportkanal på radion. Då kan alla som gillar sport lyssna där och vi som inte dirket gillar det kan lyssna på våra favorit program. Det är väl inte för mycket begärt, eller?! Det anses väl inte tillräckligt för att man ska kunna tillfredställa allas typer av intresse. Det är väl pengarna som styr brukar det heta.Det konstiga är att en del människor hittar pengar att styra över till sina konton utan att det märks, hur beter dom sig?? Det är så mycket pengar i rullning att inte ens kommuns revisorer har koll på dom, då blir man ängslig. Annars är det som vanligt här i Valbo, vi har massor av snö och mer skulle det komma. Oj oj oj nu börjar datorn prata om att den ska omstartas bäst att avsluta. Kramar till er alla som inte fick någon valentinkram i veckan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade koll på att Melodikrysset skulle börja senare. Dom sa det förra veckan. Jag tog mig en sparktur i stället, sen var det lagom att börja lösa. Jag kunde ingenting i början, men det lossnade till slut så jag fick ihop det.
Ha en skön lördag! Kram från Mamma

2013-02-16 @ 15:18:52
URL: http://hagstaskola.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ja en egen kanal för sporten borde det vara på radion,även en egen tv utan sport

2013-02-16 @ 22:14:00
URL: http://hovtuppen.blogspot.com
Postat av: Moxan

Va skönt att det finns dom som tycker som jag. Hade man haft en spark och knän som klarade av det då skulle jag oxå sparkat iväg.

2013-02-17 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0