Nu tror nog många att man har återuppstått från de döda.

Nej så allvarligt är det inte men det var ett tag sedan jag var inne på min blogg. Ja det har hänt en del sen sist. Jag hade förmånen att få jobba i somras på mitt gamla jobb. Sen har jag stämplat fram till den 10 december då jag hoppade upp på operationsbordet. Så nu har jag konstgjorda knäleder i båda benen. Det var tuffare den här gången måste jag medge. Det lackar mot jul men hemma hos mej är det inte så juligt. Jag kan inte hålla på och pyssla så mycket men tänker att jag får ta igen det näst jul. Det här året har varit mycket tuff över huvudtaget med sjukdomar och andra tråkigheter. Så nu ser jag fram emot ett 2014 som ger mej lite mer att jobba mot. Ett jobb vore ju första önskningen men jag vet inte om jag tror på det. Just nu känns det inte så lovande ut. För varje gång man hör på radion där dom säger upp arbetskraft ju längre ner på stegen hamnar man. Ska försöka sova nu för klockan är 02.10. God Natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0