Nu är jag ensam ....

Usch va tråkigt det kommer att bli en tid framöver. Jag är såå ensam, bara mina två katter som sällskap. Anledningen är : att Linnea har flyttat ifrån mej ! Kan ni tänka er att vilja flytta från sin älskade mamma. Nej jag förstår ingenting. Det är synd om mej, eller hur? När Cecilia flyttade så hade jag både man och barn hemma så man märkte inte av att hon flyttade. Men nu är man totalt ensam ( känns det som ). Det kommer att ta tid innan man vant sig med det här. Det blev så tyst här igår när sista flyttlasset gick, bara en massa skräp kvar på golvet i hennes rum. Det ekar här nu som det inte gjort tidigare. Det finns en tröst i det här det tar cirka 4 min att gå till henne. Bra va !! Nu kommer en uppmaning till alla mina bloggläsare att nu får ni komma och hälsa på mej. Jag har en köpt en perkulator på loppis så kan jag koka kaffe igen. Till veckan ska jag till arbetsförmedlingen igen på något gruppmöte, trist. Sen direkt till tandläkaren för att fixa en tand som det lossnat bitar ur, gruvsamt. Hösten har verkligen kommit nu det blåser in så mycket löv och tallbarr på altanen. Kan inte förstå varför det måste regna så mycket. Den globala miljöförstöringen är ju svaret på den frågan förstås. Så vi får stå för vad vi gör med vår miljö, men alla gör ju inte det. Visar ett foto på min älskade dotter, ett stort så ni ska förstå hur mycket jag tycker om henne. Ha det så bra Kramar från Valbo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig! Hur ska du klara dig nu?? Jag tror att hon kommer och hälsar på lite då och då.
Härligt kort på henne!!
Kram

2012-09-23 @ 16:42:54
URL: http://hagstaskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0