Vilken tur att jag har fått låna en dator.

Skulle man klara sig igentligen utan en dator idag. Har man inte vant sig med en så då går det nog ändå. Men när ganska mycket styrs från datorn då blir det panik. Den blir som en familjemedlem tycker jag. Är dålig på att komma på något roligt att skriva om idag. Det jag kan berätta är att jag skulle gå till tandläkaren och fixa till en tand, men det visade sig bli mer och mer ju längre ner borren kom. Slutnotan vet jag inte än men ligger på ca 4500kr just nu. Vem ser hur mycket jag lagt ner på mina tänder kan man undra. Jag måste börja med att gå omkring och le det största leende jag kan. Detta startade med att jag skulle ha en ny tandskena sen rullar det på av bara farten. På arbetsfronten är det lika dåligt som vanligt. Finns inget att söka heller. Prata om dödläge nu, händer absolut ingenting tom. telefonen är så tyst. Varför är oktober så tråkig ? Är det lugnet före stormen kanske. Jag ska till ortopeden 1 november för att prata med doktor Peter ang mitt knä. Känns spännande eftersom jag inte vet om jag blir opererad eller inte. Lite gruvsamt är det oxå eftersom operationen är ganska tuff, man sågar och hackar och borrar. Ha det så bra mina tappra bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0