Snart är det April April

och med det VÅR. Det har blåst Aprilvindar ett par dar nu. Det tar i så man är rädd att en tall ska komma farandes över huset. Men det gör ingenting, det får Gavlegårdarna fixa i så fall. Det är ju det som är så bra när man hyr en lägenhet man behöver inte göra något själv. Får man problem lyfter man bara på luren och felanmäler.
Jag åt våfflor med barn och barnbarn i söndags och det var trevligt. Mindre trevligt blev det när vi upptäckte att ett av barnen hade fått hår lusar. Så då blev det fart på äldsta dottern, smått hysteriskt skulle man kunna kalla det för.
Men jag vabbade igår så hon fick vara hemma. Det känns riktigt roligt och ringa försäkringskassan och säga att man ska vara hemma för vård av barnbarn. Vilken tur att den tjänsten finns så man kan hjälpa sina barn.
Imorgon ska jag träffa min husläkare Lennart och prata värk. Jag har haft en gräslig värk ett tag nu, värst i fotleder, armbågar och fingrar. Man undrar vad man har gjort för ont när man ska vara så drabbad.
Ett svårt beslut blir att veta om man ska kunna fortsätta på Byggnaddsupplysning.se.
Tror jag måste göra en helomvändning med mitt liv, måste lägga om matvanorna samt börja röra mig på ett sätt jag kan klara av pga värk. Stora förändringar är det och det kommer att bli tufft att klara av dom.
Ta fram kvasten och polera den så ses vi på Blåkulla, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0