Det är något som spökar med bloggen ?

Hade skrivit om min längtan för våren i April men det vill inte fastna. Vet inte vad som håller på att hända, måste testa igen.
Kan berätta att jag har varit till doktor Lennart och blivit kollad med bla, blodtryck (som var perfekt), puls lika så, EKG vet jag inte för det sa dom inget om, fick även lämna ifrån mej några cl blod.
Allt detta gjordes för att jag ska hamna direkt i rätt kö på ortopeden förklarade doktor Lennart.
Men jag har det jobbigt med värken som kommer och går i benen.
Fick veta något viktigt av doktor Lennart att om man blir sjukskriven när man är arbetslös så är det inte självklart att du förblir sjukskriven för FK kan avslå den och "åberopa" alla arbeten. Hängde inte riktigt med där men man vågar ju inte låta sig bli sjukskriven just nu i alla fall.
Känns inte alls bra det här men vad ska man göra ? Har någon därute ett bra svar så ge mej det för jag behöver alla goda råd nu.
Tittar på Henkelarsson där han ligger ihoprullad och utan bekymmer, då önskar man att man var en katt.
Om det inte vore för ekonomin så skulle jag sjukskriva mej oavsett vad resultatet blir från FK. Skit att man ska vara så beroende av varenda krona man får som arbetslös.
Jag får fortsätta arbeta "gratis" på BUS 8 veckor till sen hoppas jag att ortopeden hör av sig.
Det blev ett riktigt gnällbrev det här, ha ha ha man måste skratta åt eländet.
Nu hoppas jag Linnea kommer snart så jag får höra hur det var med Adam som kom hem från Australien idag. Hon har varit på Arlanda och mött honom, jag fick en bild så jag skulle se hur han såg ut efter den långa vistelsen. Han var lika gullig som vanligt.
Snart är det dags att plocka fram kvasten, och kaffepannan,  katten har jag redan. Vi syns på Blåkulla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0