Röntgen imorgon då...

Har varit och träffat husläkaren Lennart idag med mina onda ben. Ja vad hade han att säga , jo en ny röntgen och att jag hade väldigt dålig rörlighet i vänstra knä.
Röntgen imorgon och han ringer mej på fredag. Sen var det upp till mej om jag vill operera mitt knä. Då blev det lite tyst på mej för igentligen vill jag inte göra en sån stor operation när jag inte vet hur man blir. Det är en stor operation det vet jag och det tar nog tid innan man är på banan igen misstänker jag. Känns kymigt när man ska ta ett så svårt beslut.
Sen mittuppiallt när jag är hos en kompis och fikar då ringer BUS som jag har sökt jobb hos och är intresserad av mej ?!
Gissa om jag blev paff att dom ville träffa mej. Så det är lika bra att få det gjort imorgon efter röntgen så slipper man vara nervös i flera dagar.
BUS står för byggnadsupplysningar och igentligen så vet jag inte så mycket mer om dom men får väl veta mera imorgon.
Ska bli mycket roligt att leta reda på dom och se vad det är. Man kan ju  bli besviken också eller så verkar det perfekt. Who knows?
Jag önskar verkligen att det är något som passar mej och att jag passar hos dom. För hur ska man kunna klara sig på 8700 kr i månaden ? Jag bävar för att sitta och räkna kronorna varje gång man ska handla.
Nej nu räcker det för idag, jag kommer att berätta mer i slutet av veckan.
Puss och kram vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: majsan

Kul syrran med intervju men inte operation.

Hoppas det blir bra resultat både intervju och röntgen.

2012-01-31 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0